Bij Sterk voor ouder en kind doen we ons uiterste best om de begeleiding van u en/of uw kind zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het maken of nakomen van afspraken, of over de manier waarop u door een behandelaar benaderd bent.
Wij vinden het belangrijk dat u uw ongenoegen met ons kunt delen. Uw feedback, bezwaar of klacht zien wij als een waardevolle kans om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Door uw ervaring met ons te bespreken, kunnen wij samen naar een oplossing zoeken en onze werkwijze, waar nodig, aanpassen.
Hieronder kunt u lezen wat u kunt doen als u een klacht heeft.
Behandelaar – Betrokken medewerker
Het komt voor dat de oorzaak van een klacht op een misverstand berust. Als u ergens een klacht over heeft kunt u dit het beste met de betrokken medewerker of behandelaar bespreken. Vaak kan in zo’n gesprek tot een oplossing gekomen worden.
Vertrouwenspersoon
Mocht dit niet wenselijk zijn of u komt er niet uit, dan kunt u zich wenden tot onze klachtenfunctionaris binnen Sterk. U kunt dan uw klacht mailen naar: renel@sterkvoorouderenkind.nl. Wanneer er toch meer nodig blijkt te zijn, brengen wij u in contact met onze externe vertrouwenspersoon. . Deze vertrouwenspersoon kan een bemiddelende rol vervullen.
Klachtencommissie
Mocht het zo zijn dat deze bemiddeling binnen Sterk voor Ouder en Kind niet tot een oplossing van uw klacht komt dan kunt u uw klacht indienen bij de NFG, de FVB of de SKJ door een van de volgende links te volgen: