• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Praktijk voor kinder- en jeugdhulpverlening

038 – 234 0007 info@sterkvoorouderenkind.nl Aanmelden
Sterk voor ouder en kind

Sterk voor ouder en kind

  • Home
  • Voor wie
    • Kinderen 3 – 12 jaar
    • Jongeren 12 – 18 jaar
    • Ouders
    • Volwassenen
  • Hoe wij helpen
    • Speltherapie
    • Sandplay
    • Psychomotorische therapie
    • Ouderbegeleiding
    • Gezinsbehandeling
    • Systeemtherapie
    • Coaching en counseling
    • Integratieve psychotherapie
    • Sherborne
  • Over Sterk
    • Waarom Sterk
    • Ons team
  • Voor verwijzers
  • Praktische informatie
    • Aanmelden
    • Info gescheiden ouders
    • Tarieven
    • Adres en openingstijden
    • Stagiaires
    • Links
    • Klachtenreglement cliënten
    • Privacy en gegevensbescherming
    • Algemene voorwaarden
Home » Praktische informatie » Klachtenreglement cliënten

Klachtenreglement cliënten

Sterk voor ouder en kind heeft als oogmerk de begeleiding van u en/of uw kind zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen en verwachtingen. Ondanks dit streven kan het voorkomen dat u van mening bent dat u niet goed of niet zorgvuldig bent behandeld. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het maken en nakomen van afspraken of de manier waarop u benaderd wordt door de behandelaar.

Wij vinden dat uw ongenoegen bespreekbaar mag zijn. Uw bedenking, bezwaar of klacht kunnen voor ons een aanleiding zijn om zaken nog eens anders of nader te bekijken en eventueel te veranderen. Het is wenselijk als u uw ongenoegen wel met ons bespreekt zodat het mogelijk is om de zorg voor u en andere cliënten te verbeteren.

Hieronder kunt u lezen wat u kunt doen als u een klacht heeft.

Behandelaar – Betrokken medewerker

Het komt vaak voor dat de oorzaak van een klacht op een misverstand blijkt te berusten. Als u ergens een klacht over heeft kunt u dit het beste met deze betrokken medewerker of behandelaar bespreken. Vaak kan in zo’n gesprek al snel tot een oplossing gekomen worden.

Vertrouwenspersoon

Mocht dit niet wenselijk zijn of u komt er niet uit kan u zich wenden tot onze vertrouwenspersoon. Deze vertrouwenspersoon kan een bemiddelende rol vervullen. U kunt uw klacht dan mailen naar: renel@sterkvoorouderenkind.nl. Wij brengen u dan in contact met onze externe vertrouwenspersoon.

Klachtencommissie

Mocht het zo zijn dat deze bemiddeling binnen Sterk voor Ouder en Kind niet tot een oplossing van uw klacht komt dan kunt u uw klacht indienen bij de NFG, de FVB of de SKJ door een van de volgende links te volgen:

  • https://www.de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html
  • https://fvb.vaktherapie.nl/klachten
  • https://skjeugd.nl/tuchtrecht/klachten/ik-heb-een-klacht/

Primaire Sidebar

Sterk voor ouder en kind

  • 038 – 234 0007
  • info@sterkvoorouderenkind.nl
  • Emmawijk 2
    8011 CM Zwolle
  • Aanmelden

Ik val niet, ik dans!

~ Toon Tellegen

Maakt u zich zorgen om uw kind omdat uw kind niet lekker in zijn vel zit?
Wij zijn sterk om uw kind weer kind te laten zijn!

Afspraak maken
Of bel direct 038 – 234 0007

Footer

Over Sterk voor ouder en kind

De naam Sterk vertelt mooi wie we zijn en wat we bieden. Ten eerste staan wij samen sterk omdat wij elkaar zo goed aanvullen en altijd intensief samenwerken in de behandeling van een kind en de begeleiding van de ouders. Ten tweede helpen wij kinderen en ouders om sterk te staan in de situatie waarin ze zich bevinden.

Aangesloten bij o.a.

footer - certificaat 1

Contact

  • 038 – 234 0007
  • info@sterkvoorouderenkind.nl
  • Emmawijk 2
    8011 CM Zwolle

Sterk voor ouder en kind © 2023 | privacy policy | website realisatie: webfundament | fotografie: korinne fotografie