• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Praktijk voor kinder- en jeugdhulpverlening

038 – 234 0007 info@sterkvoorouderenkind.nl Aanmelden
Sterk voor ouder en kind

Sterk voor ouder en kind

  • Home
  • Voor wie
    • Kinderen 3 – 12 jaar
    • Jongeren 12 – 18 jaar
    • Ouders
    • Volwassenen
  • Hoe wij helpen
    • Speltherapie
    • Sandplay
    • Psychomotorische therapie
    • Ouderbegeleiding
    • Gezinsbehandeling
    • Systeemtherapie
    • Psychomotorische Systeemtherapie
    • Coaching en counseling
    • Integratieve psychotherapie
    • Diagnostisch onderzoek
    • Sherborne
    • EMDR
    • Acceptance and Commitment Therapy
    • Cognitieve gedragstherapie
  • Over Sterk
    • Over Sterk
    • Waarom Sterk
    • Vacatures
      • Vacature Gezinsbehandelaar Jeugd & Gezin – Intensieve zorg
  • Voor verwijzers
  • Praktische informatie
    • Aanmelden
    • Info gescheiden ouders
    • Tarieven
    • Adres en openingstijden
    • Links
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy en gegevensbescherming
    • Klachtenreglement cliënten
Home » Praktische informatie » Klachtenreglement cliënten

Klachtenreglement cliënten

Bij Sterk voor ouder en kind doen wij er alles aan om de begeleiding van u en/of uw kind zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij uw wensen en verwachtingen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het maken of nakomen van afspraken, of over de manier waarop u door een behandelaar benaderd bent.

Wij hechten veel waarde aan uw mening. Uw feedback, bezwaar of klacht biedt ons de mogelijkheid om onze zorg- en dienstverlening verder te verbeteren. Door uw ervaring met ons te delen, kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing en – waar nodig – onze werkwijze aanpassen.

Hieronder staat beschreven wat u kunt doen als u een klacht heeft.

Behandelaar – Betrokken medewerker

Soms ontstaat een klacht door een misverstand. Wij raden u aan om uw klacht eerst te bespreken met de betrokken medewerker of behandelaar. In veel gevallen leidt een open gesprek al snel tot een passende oplossing.

Klachtenfunctionaris

Als u dit niet prettig vindt of het gesprek levert niet de oplossing op, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris bij Sterk. Stuur uw klacht naar: vincent@sterkvoorouderenkind.nl. Mocht er daarna behoefte zijn aan verdere ondersteuning, dan brengen wij u in contact met een externe klachtenfunctionaris. Deze persoon kan bemiddelen om samen tot een oplossing te komen.

Klachtencommissie

Wanneer de bemiddeling binnen Sterk voor Ouder en Kind met de externe klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kunt u uw klacht voorleggen aan de NFG, de FVB of het SKJ. U kunt dit doen via een van de onderstaande links:

  • https://www.de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html
  • https://fvb.vaktherapie.nl/klachten
  • https://skjeugd.nl/tuchtrecht/klachten/ik-heb-een-klacht/

Primaire Sidebar

Sterk voor ouder en kind

  • 038 – 234 0007
  • info@sterkvoorouderenkind.nl
  • Emmawijk 2
    8011 CM Zwolle
  • Aanmelden

Ik val niet, ik dans!

~ Toon Tellegen

Maakt u zich zorgen om uw kind omdat uw kind niet lekker in zijn vel zit?
Wij zijn sterk om uw kind weer kind te laten zijn!

Afspraak maken
Of bel direct 038 – 234 0007

Footer

Over Sterk voor ouder en kind

De naam Sterk vertelt mooi wie we zijn en wat we bieden. Ten eerste staan wij samen sterk omdat wij elkaar zo goed aanvullen en altijd intensief samenwerken in de behandeling van een kind en de begeleiding van de ouders. Ten tweede helpen wij kinderen en ouders om sterk te staan in de situatie waarin ze zich bevinden.

Aangesloten bij o.a.

footer - certificaat 1

Contact

  • 038 – 234 0007
  • info@sterkvoorouderenkind.nl
  • Emmawijk 2
    8011 CM Zwolle

Sterk voor ouder en kind © 2025 | privacy policy | website realisatie: webfundament | fotografie: korinne fotografie